Jak zostać partnerem
Aby zostać Partnerem ICplus należy podpisać i dostarczyć do InterCom_plus umowę dealerską (w dwóch egzemplarzach) wraz z załącznikami oraz dołączyć do niej komplet dokumentów rejestrowych firmy. Umowa dealerska i załączniki powinny być podpisane przez osoby upoważnione prawnie do reprezentowania firmy. Wzory dokumentów można pobrać ze strony www.icplus.pl z zakładki "warunki współpracy". Prosimy o dostarczenie aktualnych dokumentów rejestrowych firmy (zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wypis z KRS/RHB) – nie starszych niż 3 miesiące. W przypadku, gdy zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (nie dotyczy wypisu z KRS/RHB) jest starsze niż 3 miesiące, ale od czasu jego wydania nie nastąpiły żadne zmiany prosimy o potwierdzenie tego faktu dopiskiem "potwierdzamy, że do dnia ........................... nie zaszły żadne zmiany w danych rejestrowych naszej firmy" – podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy. Wymagamy dołączenia kopii decyzji nadania numeru NIP i REGON.Warunki współpracy
Przed dokonaniem pierwszego zakupu klient zobowiązany jest dostarczyć do Intercom_Plus następujące dokumenty:- NIP,
- REGON,
- KRS / CEIDG,
- dane osoby kontaktowej,
- dane teleadresowe: adres e-mail, numer telefonu,
- zgoda na przesyłanie faktur drogą elektroniczną.
Zamówienia
- InterCom_plus prowadzi wyłącznie sprzedaż hurtową.
- Wszystkie ceny podawane przez firmę InterCom_plus są cenami netto.
- Firma InterCom_plus zastrzega sobie prawo zmian cen, a także do pomyłek w cennikach. O wszystkie zmianach Partner będzie każdorazowo informowany w celu akceptacji nowych warunków współpracy.
- Zamówienia złożone po godzinie 16:00 będą realizowane kolejnego dnia roboczego
Sposoby składania zamówień:
- pisemnie,
- telefonicznie,
- faksem,
- pocztą elektroniczną,
- poprzez komunikatory internetowe (np.: Skype lub Gadu-Gadu),
- on-line poprzez system sprzedaży B2B (www.e-icplus.pl) ,
- on-line poprzez katalog produktów (https://produkty.icplus.pl).
Towary, które zostały zamówione pod specjalne zamówienie wymagają formy pisemnej i nie podlegają zwrotowi.
Dostawa towaru
- Przy zamówieniach towaru do godziny 15:30 wysyłka towaru następuje tego samego dnia.
- Wysyłki realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich DPD Polska lub Raben (wysyłki zagraniczne).
-
Zasady naliczania kosztów transportu:
- Jeśli suma faktur jest większa od 800,- zł netto wszystkie przesyłki wychodzą do Państwa na nasz koszt.
- Jeżeli natomiast suma ta jest mniejsza od 800,- zł netto za dany dzień naliczają się Państwu koszty transportu w wysokości 15,- zł netto. - Przesyłki są wysyłane standardowo na ryzyko odbiorcy. Możliwe są także inne, indywidualne ustalenia z działem handlowym dotyczące kosztów wysyłki.
Zwrot towaru
W okresie 10 dni od daty wydania towaru Klient, może odstąpić od umowy sprzedaży w całości lub w części zamówienia. Odstąpienie od umowy może dotyczy jedynie towaru pełnowartościowego, bez jakichkolwiek uszkodzeń lub zabrudzeń, na którego zwrot wyraził uprzednio zgodę InterCom_plus. Towary pod specjalne zamówienie nie podlegają zwrotowi.
Termin płatności i limit kredytowy
- W przypadku rozpoczęcia współpracy dwie pierwsze transakcje muszą być zrealizowane przez Partnera gotówkowo (przedpłata na konto lub pobranie).
- Trzecia transakcja możliwa jest już z terminem płatności 7 dni.
- Każda kolejna transakcja realizowana jest z terminem płatności nawet do 30dni, oraz limitem kredytowym w wysokości 25.000,- zł.
- Wyższy limit kredytowy wymaga, dodatkowego zgłoszenia podmiotu do ubezpieczyciela, oraz dostarczenia mu wymaganych dokumentów, o które ubezpieczyciel poprosi w bezpośrednim kontakcie z naszym klientem.
Noty odsetkowe
- Za przeterminowania w płatnościach powyżej 12 dni naliczane i wystawiane są Noty Odsetkowe w wysokości 13% (odsetki ustawowe).
- Jeżeli przeterminowania w płatnościach będą przekraczać 30 dni to konieczne będzie przejście na gotówkową formę płatności (gotówka, przedpłata, pobranie) a także zmniejszenie limitu kredytowego.
Gwarancja na produkty
- W okresie gwarancji sprzedający gwarantuje prawidłową pracę produktu, przy zachowaniu odpowiednich warunków jego przechowywania i eksploatacji.
- Na produkty marki Icplus udziela się gwarancję do momentu wyczerpania się środka barwiącego w 80%, jednak nie dłużej niż 12 miesięcy od daty zakupu.
- Na produkty marki 123ink udziela się gwarancję dożywotnią lub do momentu wyczerpania się środka barwiącego.
-
W przypadku wad produktu, uniemożliwiających prawidłowe użytkowanie drukarki, sprzedawca gwarantuje:
a) Wymianę wadliwego produktu na nowy, wolny od wad lub zwrot kosztów zakupu, zgodnie z życzeniem Klienta
b) Zwrot kosztów naprawy drukarki (bez względu na to czy drukarka jest objęta jeszcze gwarancją producenta) jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii jest zastosowanie produktów marki Icplus i 123ink - Stosowanie produktów marki Icplus i 123ink nie narusza gwarancji udzielanych przez producentów lub dystrybutorów urządzeń drukujących.